Kategorier

Payson

Tillverkare

Leverans


Leveranstid


Normal leveranstid på lagervaror är en (1-2) arbetsdagar inom Sverige (Beställningar där samtliga varor finns i lager, skickas inom 24 timmar)
Undantag kan förekomma vid mycket hög orderingång, då kan leveranstiden bli en eller ett par dagar extra.
Övriga Norden ca 3-4 dagar.

Är någon vara slut i lager pga ev diff i lagersystem eller liknande meddelas du via mail det är därför viktigt att du uppger rätt e-post adress.

Ingen extra fraktkostnad tillkommer för del leveranser som sker på vårt initiativ.


Delleverans

Genom att kontakta kundtjänst kan du själv begära att få din beställning dellevererad, detta sker då även utan extra fraktkostnad.


Fraktkostnad

Samtliga produkter på Caseonline är fraktfritt inom Sverige!
Övriga Danmark, Finland och Norge ser fraktkostnaden i kassan.

Leveranssätt

Vi har sammarbetsavtal med Post Nord AB

Leveransbekräftelse

Du kan följa din orderstatus via ditt konto.

Spåra leverans

Eventuellt sändningsnummer hos Posten skickas i ett separat mail.
Du kan då spåra ditt paket på www.posten.se

Ändring av transportuppdrag

Ett paket ligger kvar hos ombudet i 14 dagar innan det returneras till avsändaren. (Gäller ej Skrymmande brev)

Om du av misstag har angett fel adress eller postnummer, och ordern är skickad ifrån oss, behöver vi utföra en ”Ändring av transportuppdrag”. Du måste då kontakta kundtjänst för att genomföra ändringen. Ändringen kostar 219 kr vilket vi kommer att fakturera er i efterskott. Speditören har minst 24 timmars handläggningstid för en sådan ändring.


Ej uthämtad försändelse

Ej uthämtad försändelse debiteras returfraktkostnad samt ny faktisk fraktkostnad. Vid fraktfri leverans fastställs returfrakt/ny fraktkostnad på försändelsens vikt/volym.
Ej uthämtad försändelse utan spårningsnummer (Skrymmande brev) debiteras med den faktiska fraktkostnaden.

Skadat gods

Skador på emballage/yttre förpackning samt ej synlig skada bör anmälas till PostNord AB inom skälig tid. Synliga skador anmäls med fördel direkt vid uthämtande. Reklamation och skadeanmälan kan göras hos ditt ombud, via www.posten.se eller i kontakt med PostNord AB via 020-23 22 21. Allt emballage måste sparas för eventuell besiktning. Återkoppla alltid till info@caseonline.se med reklamationsnummer när du lagt en reklamation hos Posten.