Kategorier

Payson

Tillverkare

Retur / Ånger

Vid felköp / ånger betalar du själv retur kostnader.
Kontakta alltid kundtjänst innan du returnerar produkten, info@caseonline.se.
Alla returer märks ALLTID med ordernummer och ditt namn.

Reklamation

Reklamation pga produktfel eller om vi skickat ut fel produkt pga felplock står vi för retur kostnaden
Kontakta alltid kundtjänst innan du returnerar produkten.  

Caseonline ersätter EJ fraktkostnader före kontakt med kundtjänst!

Om vi bedömer att en produkt ej är behäftad med fel som täcks av fabriksgarantin returneras produkten
mot fraktkostnad (Svarspost Tur- och Retur á 39 kr, MyPack Tur- och Retur á 90 kr) samt felsökningskostnad á 99 kr inkl moms.

Innan kunden kan komma att debiteras ytterligare reparations- eller felsökningskostnader, tillfrågas kunden.

Reklamation av vara måste lämnas inom skälig tid från det att du som kund upptäckte, eller borde ha upptäckt felet.
Vi rättar oss efter konsumentköps lagen.

För att undvika onödiga reklamationer är det en god idé att först kontakta oss info@caseonline.se om du känner dig osäker på om produkten verkligen behöver reklameras.

Vid eventuell tvist följer Caseonline Sweden AB ARN:s rekommendationer.