Kategorier

Payson

Tillverkare

Det finns två sätt att göra en beställning på CaseOnline.se

Snabbkassa

Börja med att lägga din produkt i varukorgen genom att klicka på "Lägg till i varukorgen"
Gå till kassan.
Fyll i epost adress, namn, adress, land, telefonnummer.
Personnummer behöver du endast fylla i om du ska välja fakturabetalning.
Läs och godkänn PUL Personuppgiftslagen 
Gå vidare och läs och godkänn våra köpvillkor.
Nu väljer du betalnings alternativ som passar dig
Tex Payson eller Paypal och slutför ordern.

OBS! Genom att nyttja snabbkassan behöver du inte skapa en kundprofil. Du kan snabbt och enkelt genomföra obegränsat antal beställningar utan att bli registrerad kund. Vill du registrera dig som kund, väljer du istället ”Skapa kundprofil” i kassan.

Kundprofil
För att skapa en kundprofil, klicka på ”Kassa” och väljer ”Skapa kundprofil”.
I det första steget väljer du om du vill registrera dig som företag- eller privatkund.
Företag rekommenderas skapa en företagsprofil. Inloggad som företagskund visas priserna exkl. moms.
I nästa steg kan du välja om du vill ange ditt personnummer/orgnummer. Personnummer/orgnummer krävs vid köp mot faktura, och din order skickas utan undantag till din folkbokföringsadress (för företag finns i vissa fall undantag för detta, se nedan).  Vill du att din order ska skickas till en annan adress än folkbokföringsadressen, väljer du att inte ange personnummer och betalar med kort eller direktbetalning.

Fördelen med att registrera en kundprofil
Om du har en kundprofil, kan du logga in på hemsidan för att se hur det går för din beställning, se över historik för tidigare köp samt kopiera en tidigare beställning.

Glömt lösenord
Om du har glömt ditt användarnamn och/eller lösenord klickar du på länken "Glömt lösenord" Sedan fyller du i den mailadress du har registrerat i din kundprofil. Ditt lösenord skickas till dig inom kort.

Beställa varor till ej folkbokförd adress
Om du är registrerad som privatperson och vill beställa varor till en annan adress än den du är folkbokförd på, kan du välja att betala med kort eller direktbetalning via Swedbank, Handelsbanken. I detta fall kan du inte välja att ange ditt personnummer för att hämta din adress.

Företagskunder kan kontakta vår kundtjänst för att eventuellt ändra leveransadress, eller lägga till information på fakturan.

Ändring av redan lagd order
Om du valt att handla mot faktura, kan vi lägga till/ta bort varor från din beställning. Beställningen kan inte ändras om den har gått ut för plock & pack.
Vill du göra en ändring i din beställning som har betalsätt faktura, kontakta kundtjänst. Ange ordernummer samt artikelnummer på det du önskar lägga till/ta bort.
En beställning som har annat betalsätt kan inte ändras. Däremot kan den avbeställas (se nedan). Lägg därefter en ny beställning.

Avbeställning
Så länge din beställning inte har hunnit hanteras, går det att stoppa den genom att kontakta kundtjänst. Ange ordernummer och fullständigt namn, därefter bekräftar vi om det är möjligt att avbeställa er beställning.
Om beställningen redan har hanterats kan du returnera den till oss när du mottagit leveransen. Mer information finns under retur och byte..

Priser
I priserna ingår moms med 25 % (Inloggad som företag visas priserna exkl. moms)
I kundvagnen syns det totala priset för varorna inklusive moms, fraktfritt samt eventuell faktureringsavgift.

Fraktkostnad

Alltid Fri Frakt på hela vårt sortiment när du handlar på caseonline.se (inom Sverige)
Övriga Danmark, Norge, Finland ser fraktkostnaden i kassan.

Bevakning av produkter
Vi erbjuder dig möjligheten att bevaka slutsålda eller kommande produkter.
Du aktiverar bevakning genom att fylla i din e-postadress i e-postfältet på produktsidan och klickar därefter på "Bevaka".
När varan finns i lager kommer ett mail omgående skickas till den angivna e-postadressen med information om att produkten går att köpa.

- Bevakning gäller varans lagerstatus, inte varans dagsaktuella pris. Priset kan komma att ändras.
- Att du anmäler bevakning innebär inte att du blir garanterad ett exemplar men höjer såklart chanserna för detta.
- Vi tar förbehåll för att varan tar slut. Om många bevakar en och samma vara tillämpas "först-till-kvarn".
- Det går inte att avanmäla/ångra en bevakning. Mailet kommer att skickas när/om varan åter finns i lager, utan undantag.
- Bevakningen innebär inget köptvång, det är endast en information om att varan går att beställa igen.