För att göra en reklamation behöver vi följande information:
• Ditt namn
• Ditt ordernummer
• Vilken produkt reklamationen gäller
• En detaljerad beskrivning av felet på produkten
• Bilder eller en video som visar problemet
Observera att bevis i form av foton eller video på problemet är nödvändigt för att göra en reklamation.
När du har samlat all nödvändig information, skicka den via e-post till info@caseonline.se.
De flesta reklamationer kan lösas via e-post, därför ber vi dig att inte skicka tillbaka några produkter innan du har varit i kontakt med oss via e-post. I vissa fall kan vi behöva få tillbaka produkten, vilket meddelas vid en godkänd reklamation.
Alla produkter kontrolleras vid packning och leverans. Om du mottar en trasig produkt ber vi dig att rapportera detta inom tre dagar, så ersätter vi produkten omedelbart. Produkten får inte visa några tecken på användning.
OBS! Det är mycket viktigt att eventuell originalförpackning är hel och att eventuella plomberingar är obrutna.