FAQ

Kontakta Kundtjänst

Q1: Hur kan jag kontakta er kundtjänst?
A1: Kontakta oss vår kundtjänst på info@caseonline.se

Q2: Jag kan inte lägga en beställning. Kan ni hjälpa mig?
A2: Absolut, vänligen skriv till oss på info@caseonline.se så hjälper vi dig.

Q3: Jag har inte fått svar på mitt mail, när kan jag förvänta mig ett svar?
A3: Vi strävar efter att besvara alla ärenden inom 48 timmar. Observera att om du skickar ett nytt svar på ditt eget mail, så placeras du längst ner i kön och svarstiden kan förlängas.

Beställningar

Q1: Har ni mottagit min beställning?
A1: Vi skickar en orderbekräftelse till den e-postadress som angavs vid köpet inom några minuter efter att beställningen har slutförts. Om du inte har fått en bekräftelse inom en timme kan det bero på tekniska problem eller en felaktig e-postadress. Vänligen kontakta oss så löser vi det.

Q2: Kan jag ändra eller avbryta en beställning?
A2: Tyvärr är det sällan möjligt eftersom alla beställningar automatiskt skickas till packning för snabbast möjliga leverans. Kontakta vår kundtjänst så ska vi se vad vi kan göra.

Q3: Till vilka länder kan jag beställa?
A3: Beställningar på den svenska CaseOnline butiken skickas endast till leveransadresser inom Sverige. För leverans till länder utanför Sverige, vänligen beställ via webshopen för respektive land som finns i övre menyn på startsidan i vår butik.

Q4: Har ni någon rabattkod?
A4: Vi ger endast ut rabattkoder i samband med vissa kampanjer samt till nyhetsbrev prenumeranter.

Leverans

Q1: Vad kostar frakten?
A1: Vi erbjuder alltid ett fraktfritt alternativ för alla beställningar inom Sverige, oavsett belopp eller storlek. Du kan även välja leverans till ombud mot en extra avgift i kassan. Alla leveransalternativ och deras kostnader listas i kassan innan du slutför köpet.

Q2: Hur lång är leveranstiden?
A2: Leveranstiden beror på vilket fraktsätt du väljer, och en uppskattad leveranstid ges i kassan. Beställningar skickas vardagar fram till kl 14.00 skickas vanligtvis samma dag.
För produkter som inte finns i lager eller är på väg kan leveranstiden variera. Lagerstatus och leveranstid anges på varje produktsida och kategori. Kontakta kundtjänst om du har frågor om din beställning.

Q3: Hur skickas min beställning?
A3: I de flesta fall skickar vi med Postnord, beroende på vilket fraktsätt du valt i kassan innan du slutfört köpet.

Returer, Byten och Reklamation

Q1: Jag fick fel produkt, vad ska jag göra nu?
A1: Beklagar detta, vänligen kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig omgående.

Q2: Hur returnerar jag en vara till er?
A2: Du har alltid 30 dagars ångerrätt på din beställning. Detaljerad information om hur du gör en retur hittar du här.

Q3: Kan jag byta en vara jag köpt?
A3: Självklart kan du byta en vara du köpt! Detaljerad information om byten hittar du här.

Q4: Jag vill returnera en vara jag köpte till nedsatt pris, kan jag göra det?
A4: Ja, du kan returnera en vara som köptes till nedsatt pris. Ångerrätten gäller som vanligt.

Q5: När behandlas min retur?
A5: Alla returer behandlas inom 10 arbetsdagar från att vi har mottagit dem.

Q6: Kan reklamerar jag en vara jag köpt?
A6: Kontakta vår kundtjänst på info@caseonline.se för reklamations instruktioner.

Q7: Har ni öppet köp?
A7: Ja, vi har 30 dagars öppet köp från att ni mottagit försändelsen.

Betalning

Q1: Vilka betalningsmetoder kan jag välja mellan?
A1: Vi erbjuder faktura, delbetalning, kortbetalning, swish, Apple Pay. Alla betalningsmetoder är avgiftsfria (en uppläggningsavgift kan tillkomma vid delbetalningsköp).

Q2: Är det säkert att handla hos er?
A2: Ja, vår hemsida är krypterad och vi använder endast säkra betalningsalternativ från etablerade betaltjänster såsom Nets.

Q3: Jag hittar inte min faktura, kan ni skicka en ny?
A3: Av säkerhetsskäl har vi inte tillgång till dina betalningsuppgifter. Vänligen kontakta Nets kundtjänst för hjälp med din faktura eller på telefon: 08 527 525 12.

Säkerhet och Personuppgifter

Q1: Är mina personuppgifter skyddade?
A1: Vi delar aldrig dina personuppgifter med obehöriga parter och använder dem endast för att säkerställa din beställning. Du kan hitta vår Cookie- och Personuppgiftspolicy här.

Övrigt

Q1: Har ni någon fysisk butik?
A1: Nej, vi finns endast online. Vår hemsida är öppen 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan för att alltid vara tillgängliga för dig!

Telefonmodell, surfplatta, smartklocka

Q1: Jag vet inte vilken modell min enhet är. Kan ni hjälpa mig?
A1: Se vår guide hur du identifierar din telefon, surfplatta eller smartklocka här.
Kontakta oss om du fortfarande ej lyckats identifiera din enhet.

Tillbehör

Q1: Vilka fodral och tillbehör passar till min enhet?
A1: Se vår guide hur du identifierar din telefon, surfplatta eller smartklocka här.
Kontakta oss om du fortfarande ej lyckats identifiera din enhet.